Попередник протримався на ринку майже дев'ять років, і за цей час встиг двічі оновитися та отримати нові опції та функції, які необхідні сучасному автомобілю. Перші враження від нового покоління Nissan Juke досить позитивні, ми чітко бачимо продовження стилю та дизайну а також збереження цільової аудиторії кроссовера. Juke залишається міцним на вигляд, але при цьому він збудований на платформі, яку використовує бюджетний паркетник Renault Captur. На старті продажів новий Nissan Juke буде доступний лише з одним силовим агрегатом, мова йде про 1-літровий бензиновий мотор потужністю 115 к.с. та 200 Нм крутного моменту. Трициліндровий турбодвигун агрегатується 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей або автоматом з двома зщепленнями. Розгін з 0 до 100 км/год відбувається за 10,4 секунди, при цьому середня витрата пального заявлена на рівні 6,5 літрів на кожні 100 км пробігу. Новий Juke отримав повністю світлодіодні фари, базові 16-дюймоі колісні диски та 11 варіантів кольорів кузова. Як і попередник головний акцент зроблено на максимальну персоналізацію кожного екземпляра.
Кроссовер обзавівся новим інтер҆ єром зі спортивними акцентами та якісними матеріалами оздоблення. Загальна архітектура центраьної консолі змінилася не дуже сильно, втім мультимедійні можливості інформаційно-розважальної системи нарешті зросли до рівня конкурентів. На борту Juke знайшлося місце сучасним картам навігаційної системи TomTom інтегрованої з голосовим керуванням від Google. Серед матеріалів оздоблення зустрічається алькантара кольорові вставки та спортивні сидіння з вираженою бічною пітримкою. Ергономіка з місця водія вигядає досить вражаюче і натякає на драйверскі здібності нового кроссовера.
Новий Juke надійде в дилерську мережу Nissan наприкінці цього року і коштуватиме від 20 тисяч євро за базову версію з механічною коробкою перемикання швидкостей…